Κατηγορίες Συνταγών

Κατηγορία

Εποχιακά

Μέθοδος

Διατροφή

Κουζίνα

Δυσκολία

Περιέχει

Νηστίσιμα

Ειδικές περιστάσεις

Greek recipes

οι συνταγές στο iPhone σας μπείτε και στην παρέα του google+ οι συνταγές στο κινητό σας youtube κάντε like στο group μας δείτε τις συνταγές μας στο twitter

Συνδρομή στις Συνταγές της Παρέας

Loading
 
Άνοιγμα φύλλου με την μέθοδο του ήλιου
Bαθμολογία: 4.88311688312
       
 
77 ψήφοι
Προστέθηκε από , 16.03.09

Περιγραφή

Πρόκειται για έναν πανεύκολο τρόπο να ανοίξει κανεις τουλάχιστον 17 φύλλα, ανοίγοντας μόνο ένα.

Τι χρειαζόμαστε:

  • 600 γρ αλεύρι
  • 1 κ.σ. ελαιόλαδο
  • 1 κ.σ. ξύδι
  • 1 κ.γ. αλάτι
  • 1- 1 1/2 φλ. χλιαρό νερό

Πως το κάνουμε:

recipe image
1. Ζυμώνουμε τα υλικά μας (θα βρείτε παρακάτω αναλογίες, αλλά λογικά θα γίνεται και με άλλες συνταγές για ζύμη), και φτιάχνουμε 2 μπάλες τις οποίες αφήνουμε σκεπασμένες σε αλευρωμένο μπολ για 1/2 ώρα να ξεκουραστούν.
Ανοίγουμε σε φύλλο την μία μπάλα (δεν μ ας ενδιαφέρει ιδιαίτερα το πάχος)
recipe image
2. Σχεδιάζουμε με την μύτη του μαχαιριού 2 ομόκεντρους κύκλους και 8 ακτίνες που να ξεκινούν από την έξω πλευρά του μικρού κύκλου, όπως στην φωτογραφία. Μόνο τα σχεδιάζουμε, δεν κόβουμε.
recipe image
3. Αλείφουμε με μπόλικο λάδι όλο το φύλλο.
recipe image
4. Τώρα κόβουμε τα εξωτερικά κομμάτια ένα ένα.
recipe image
5. Τα τοποθετούμε πάνω στον εσωτερικό κύκλο. Αν είναι πολύ μεγαλύτερα μπορούμε να τα κόψουμε στην μέση.
recipe image
6. Γυρίζουμε προς τα μέσα τα 8 φυλλαράκια της δεύτερης σειράς να καλύψουν την μπάλα μας.
recipe image
7.

Αν χρειαστεί τα τραβάμε λίγο.

Κάνουμε το ίδιο και με την άλλη μπάλα και τα τυλίγουμε με διάφανη μεμβράνη. Τα αφήνουμε στο ψυγείο τουλάχιστον 2 ώρες αλλά όσο περισσότερο τόσο το καλύτερο.

recipe image
8. Ανοίγουμε το φύλλο και πάλι δεν μας ενδιαφέρει το πάχος καθώς περιλαμβάνει μέσα τουλάχιστον άλλα 17 φύλλα. Το τοποθετούμε στο λαδωμένο ταψί μας με τις άκρες να προεξέχουν.
recipe image
9. Βάζουμε την γεμιση κανονικά.
  Ανοίγουμε και το άλλο φύλλο, σκεπάζουμε την πίτα μας και τυλίγουμε τις περισσευούμενες άκρες μεταξύ τους.
recipe image
10. Λαδώνουμε την πίτα από πάνω, τη χαράζουμε και είναι έτοιμη για ψήσιμο. Όταν ροδοκοκκινήσει είναι έτοιμη. Όταν την κόψετε θα δείτε ότι έχει μέσα φυλλαράκια φυλλαράκια όπως τα φύλλα που παίρνουμε έτοιμα, ενώ είναι ακόμη πιο εύκολη διαδικασία από ό,τι με τα έτοιμα γιατί γλυτώνεις το λάδωμα σε κάθε φυλλαράκι.

Λίγα μυστικά ακόμα

Εγώ χρησιμοποίησα τα παραπάνω υλικά και άνοιξε πανεύκολα το φύλλο 
Καλή επιτυχία

Σχετικές οδηγίες βήμα βήμα

147 Όλα
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 4 5 6 7 8 Επόμενο > Τέλος >>
#
Προστέθηκε από flora, 16.03.09
Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον, κι αν όντως εσωτερικά μοιάζει σαν να έχει πολλά φύλλα, τότε σίγουρα γλυτώνεις πολύ κόπο...
#
Προστέθηκε από elenikolas, 16.03.09
Με αυτή τη μέθοδο ανοίγω πάντα το χειροποίητο φύλλο για τις πίτες μου, και είναι φανταστικό. Δημιουργούνται στρώσεις στρώσεις στο κάθε φύλλο. Ενδιάμεσα εκτός από λάδι μπορούμε να το αλείψουμε με λιωμένο βούτυρο. Πολύ καλές οι οδηγίες σου Sol81 σε ευχαριστούμε που τις μοιράστηκες μαζί μας.
#
Προστέθηκε από zanice, 17.03.09
Πολύ ενδιαφέρουσα συνταγή!!!Θα δοκιμάσω σύντομα να κάνω το φύλλο με τον τρόπο που περιγράφεις...θα επανέλθω για τα πιρουνάκια.
#
Προστέθηκε από evdoba, 17.03.09
Νομίζω ότι είναι ο πιο γρήγορος τρόπος να αποκτήσεις πολλά ψιλά φύλλα σε μια πίτα. Το έβλεπα που το έκανε έτσι η θεία μου. Πολύ ωραίο βήμα-βήμα!
#
Προστέθηκε από benamam, 17.03.09
5 πιρούνια φυσικά...έτσι την κάνω και 'γω....την έχω μάθει από την μανούλα μου!
#
Προστέθηκε από TALILOMAMA, 17.03.09
Ki emena etsi thn kanei h mama mou kai toso kairo den to dokimaza. Twra 8a to kanw.Kalhmera.
#
Προστέθηκε από love to cook, 17.03.09
Τώρα με την νηστεία οι χορτόπιτες είναι στα φόρτε τους. Πολύ καλή ιδέα θα δοκιμάσω αν και δεν έχω αμφιβολία ότι δεν θα βγει καλή. 5 πιρουνάκια!
#
Προστέθηκε από Μαρίτσα, 17.03.09
Δίνω άριστα γιατί την ίδια ακριβώς φτιάχνω και γω και πετυχαίνει πάντα!!
#
Προστέθηκε από kessy, 17.03.09
extra πετυχημένο φύλλο με αυτή την συνταγή που κάνω κι εγώ.Αν χωρίσετε το ζυμαράκι και σε περισσότερα φύλλα τόσο το καλλίτερο, θα μοιάζει και σαν σφολιάτα!
#
Προστέθηκε από Tania, 17.03.09
Συγχαρητήρια για τις φωτο κ τα βήματα. Κι εγω έτσι έμαθα απο τη μαμα μου να κανω οταν φτιάχνω πιτες, αλλα μέχρι τώρα απλά έφτιαχνα τις ακτίνες (για 1 κυκλο). Τώρα με την ιδέα σου για τους 2 κυκλους σε καθε ζυμαρι, μου δίνεις μεγάλη ευκολία, αφού με 1 κίνηση θα έχω τα 2πλάσια φύλλα απο όσα είχα! Θα το δοκιμάσω την παρασκευη σε σπανακοτυρόπιτα! Ευχαριστω πολύ!
#
Προστέθηκε από ΛαδοΜπούκι, 17.03.09
Έφτιαξα το ζυμαράκι με τα υλικά που δίνεις,απλώς άλλαξα λίγο τη διαδικασία,άνοιξα κανονικά το φύλλο το άλειψα με βούτυρο και το τύλιξα ρολό και μετά ένωσα τις άκρες του στο κέντρο....πάντως πολύ τραγανό το φύλλο και νόστιμο!!!!
#
Προστέθηκε από Sol81, 18.03.09
βγήκε το ίδιο αποτέλεσμα? Δηλ. πολλά φυλλαράκια μέσα?
#
Προστέθηκε από ΛαδοΜπούκι, 18.03.09
Ωραιότατο ήταν!!!!ναι θύμιζε χωριάτικο φύλλο και είχες την αίσθηση ότι δεν ήταν μόνο ένα.
#
Προστέθηκε από CHRISTEN35, 18.03.09
Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για την παρουσίαση! Κατατοπιστικότατη.
Πέντε πιρουνάκια από μένα. Θα φτιάξω επιτέλους πίτα!
#
Προστέθηκε από CHRISTEN35, 18.03.09
Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για την παρουσίαση! Κατατοπιστικότατη.
Πέντε πιρουνάκια από μένα. Θα φτιάξω επιτέλους πίτα!
#
Προστέθηκε από glykoula, 18.03.09
Μια ερωτηση να κανω και εγω? μεχρι το σταδιο το 7 ολα καλα, στο 8 που λεει οτι το ανοιγουμε παλι εννοει οτι οπως ειναι τα κομματια σκεπασμενα και ειναι μπαλακι το κανουμε με τον πλαστη να ανοιξει σε φυλλο και το στρωνουμε στο ταψι?
#
Προστέθηκε από glykoula, 18.03.09
Μια ερωτηση να κανω και εγω? μεχρι το σταδιο το 7 ολα καλα, στο 8 που λεει οτι το ανοιγουμε παλι εννοει οτι οπως ειναι τα κομματια σκεπασμενα και ειναι μπαλακι το κανουμε με τον πλαστη να ανοιξει σε φυλλο και το στρωνουμε στο ταψι?
#
Προστέθηκε από mele, 18.03.09
Την ίδια απορία με τη γλυκούλα έχω κι εγώ! Δεν έχω ανοίξει ποτέ φύλλο και λεω μια μέρα να το επιχειρήσω! Αυτα τα βήματα πολύ βοηθάνε! Αλλά αυτή η απορία μου ήρθε κι εμένα.
#
Προστέθηκε από Sol81, 19.03.09
Ναι, όπως είναι η μπάλα τυλιγμένη -δεν ξαναζυμώνουμε βέβαια- παίρνουμε τον πλάστη και ανοίγουμε ένα φύλλο, στο οποίο επαναλαμβάνω δεν μας ενδιαφέρει το πάχος, το κάνουμε τόσο ώστε να καλύψει λίγο το ταψί μας, καθώς δεν είναι ένα χοτρό φύλλο, αλλά πολλά λεπτά μέσα του. Όταν το κάνετε θα καταλάβετε τη λογική του.
#
Προστέθηκε από glykoula, 19.03.09
Καλημερα sol, ευχαριστω πολυ, δενεχω ανοιξει ποτε μου φυλλο, με αυτον τον τροπο θα το επιχειρησω. Θα σου στειλω νεοτερα.
Να κανω μια ερωτηση ακομα μπορουμε να το φτιαξουμε και να το τυλιξουμε σε ρολο με αλευρακι μεσα για να μην κολλησει και να το καταψηξουμε? ή να ειναι να φτιαξουμε την πιτα μας και να την καταψηξουμε οπως την εχουμε ετοιμη?
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 4 5 6 7 8 Επόμενο > Τέλος >>
96 Σχόλια
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 4 5 Επόμενο > Τέλος >>
#
Προστέθηκε από flora, 16.03.09
Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον, κι αν όντως εσωτερικά μοιάζει σαν να έχει πολλά φύλλα, τότε σίγουρα γλυτώνεις πολύ κόπο...
#
Προστέθηκε από elenikolas, 16.03.09
Με αυτή τη μέθοδο ανοίγω πάντα το χειροποίητο φύλλο για τις πίτες μου, και είναι φανταστικό. Δημιουργούνται στρώσεις στρώσεις στο κάθε φύλλο. Ενδιάμεσα εκτός από λάδι μπορούμε να το αλείψουμε με λιωμένο βούτυρο. Πολύ καλές οι οδηγίες σου Sol81 σε ευχαριστούμε που τις μοιράστηκες μαζί μας.
#
Προστέθηκε από zanice, 17.03.09
Πολύ ενδιαφέρουσα συνταγή!!!Θα δοκιμάσω σύντομα να κάνω το φύλλο με τον τρόπο που περιγράφεις...θα επανέλθω για τα πιρουνάκια.
#
Προστέθηκε από evdoba, 17.03.09
Νομίζω ότι είναι ο πιο γρήγορος τρόπος να αποκτήσεις πολλά ψιλά φύλλα σε μια πίτα. Το έβλεπα που το έκανε έτσι η θεία μου. Πολύ ωραίο βήμα-βήμα!
#
Προστέθηκε από benamam, 17.03.09
5 πιρούνια φυσικά...έτσι την κάνω και 'γω....την έχω μάθει από την μανούλα μου!
#
Προστέθηκε από TALILOMAMA, 17.03.09
Ki emena etsi thn kanei h mama mou kai toso kairo den to dokimaza. Twra 8a to kanw.Kalhmera.
#
Προστέθηκε από love to cook, 17.03.09
Τώρα με την νηστεία οι χορτόπιτες είναι στα φόρτε τους. Πολύ καλή ιδέα θα δοκιμάσω αν και δεν έχω αμφιβολία ότι δεν θα βγει καλή. 5 πιρουνάκια!
#
Προστέθηκε από Μαρίτσα, 17.03.09
Δίνω άριστα γιατί την ίδια ακριβώς φτιάχνω και γω και πετυχαίνει πάντα!!
#
Προστέθηκε από kessy, 17.03.09
extra πετυχημένο φύλλο με αυτή την συνταγή που κάνω κι εγώ.Αν χωρίσετε το ζυμαράκι και σε περισσότερα φύλλα τόσο το καλλίτερο, θα μοιάζει και σαν σφολιάτα!
#
Προστέθηκε από Tania, 17.03.09
Συγχαρητήρια για τις φωτο κ τα βήματα. Κι εγω έτσι έμαθα απο τη μαμα μου να κανω οταν φτιάχνω πιτες, αλλα μέχρι τώρα απλά έφτιαχνα τις ακτίνες (για 1 κυκλο). Τώρα με την ιδέα σου για τους 2 κυκλους σε καθε ζυμαρι, μου δίνεις μεγάλη ευκολία, αφού με 1 κίνηση θα έχω τα 2πλάσια φύλλα απο όσα είχα! Θα το δοκιμάσω την παρασκευη σε σπανακοτυρόπιτα! Ευχαριστω πολύ!
#
Προστέθηκε από CHRISTEN35, 18.03.09
Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για την παρουσίαση! Κατατοπιστικότατη.
Πέντε πιρουνάκια από μένα. Θα φτιάξω επιτέλους πίτα!
#
Προστέθηκε από CHRISTEN35, 18.03.09
Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για την παρουσίαση! Κατατοπιστικότατη.
Πέντε πιρουνάκια από μένα. Θα φτιάξω επιτέλους πίτα!
#
Προστέθηκε από mele, 18.03.09
Την ίδια απορία με τη γλυκούλα έχω κι εγώ! Δεν έχω ανοίξει ποτέ φύλλο και λεω μια μέρα να το επιχειρήσω! Αυτα τα βήματα πολύ βοηθάνε! Αλλά αυτή η απορία μου ήρθε κι εμένα.
#
Προστέθηκε από giannak, 19.03.09
Νομίζω ότι μου έλυσες τα χέρια. Ανοίγω συχνά φύλλο και μας αρέσει αυτό με τις πολλές στρώσεις. Μου παίρνει όμως πολύ χρόνο. Νομίζω ότι με αυτό τον τρόπο θα ξεμπερδεύω γρήγορα. Χίλια ευχαριστώ.
#
Προστέθηκε από mariali, 19.03.09
θα προσπαθησω να ανοιξω και εγω φυλλο τωρα που ειδα πωσ γινετε,και θα βαθμολογησω μετα.
#
Προστέθηκε από golfo, 19.03.09
τελειο φυλλο για νοικοκυρεμενες πιτες.ΜΠΡΑΒΟ
#
Προστέθηκε από tonia13v, 19.03.09
Σε ευχαριστούμε για την υπέροχη ιδέα. Το έκανα σήμερα ο ανρτας μου νόμιζε οτι το φύλλο ήταν ετοιμο!! μπράβο σου
#
Προστέθηκε από xeniamanos, 20.03.09
ειστε καταπληκτικη
#
Προστέθηκε από zanice, 21.03.09
Μόλις sol81 έφτιαξα χορτόπιτα με το φύλλο που περιγράφεις πιο πάνω...ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!Αν είχα και άλλα πιρουνάκια θα έβαζα...και πολύ εύκολο!!!!
#
Προστέθηκε από golfo, 21.03.09
ΤΕΛΕΙΟ ΦΥΛΛΟ Μολις φαγαμε την κοτοπιτα με τον αντρα μου και του αρεσε πολυ το φυλλο αυτο,πανευκολη η διαδικασια,παιχνιδακι.μπραβο!!
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 4 5 Επόμενο > Τέλος >>
39 Ερωτήσεις
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 Επόμενο > Τέλος >>
#
Προστέθηκε από glykoula, 18.03.09
Μια ερωτηση να κανω και εγω? μεχρι το σταδιο το 7 ολα καλα, στο 8 που λεει οτι το ανοιγουμε παλι εννοει οτι οπως ειναι τα κομματια σκεπασμενα και ειναι μπαλακι το κανουμε με τον πλαστη να ανοιξει σε φυλλο και το στρωνουμε στο ταψι?
#
Προστέθηκε από glykoula, 18.03.09
Μια ερωτηση να κανω και εγω? μεχρι το σταδιο το 7 ολα καλα, στο 8 που λεει οτι το ανοιγουμε παλι εννοει οτι οπως ειναι τα κομματια σκεπασμενα και ειναι μπαλακι το κανουμε με τον πλαστη να ανοιξει σε φυλλο και το στρωνουμε στο ταψι?
#
Προστέθηκε από Sol81, 19.03.09
Ναι, όπως είναι η μπάλα τυλιγμένη -δεν ξαναζυμώνουμε βέβαια- παίρνουμε τον πλάστη και ανοίγουμε ένα φύλλο, στο οποίο επαναλαμβάνω δεν μας ενδιαφέρει το πάχος, το κάνουμε τόσο ώστε να καλύψει λίγο το ταψί μας, καθώς δεν είναι ένα χοτρό φύλλο, αλλά πολλά λεπτά μέσα του. Όταν το κάνετε θα καταλάβετε τη λογική του.
#
Προστέθηκε από glykoula, 19.03.09
Καλημερα sol, ευχαριστω πολυ, δενεχω ανοιξει ποτε μου φυλλο, με αυτον τον τροπο θα το επιχειρησω. Θα σου στειλω νεοτερα.
Να κανω μια ερωτηση ακομα μπορουμε να το φτιαξουμε και να το τυλιξουμε σε ρολο με αλευρακι μεσα για να μην κολλησει και να το καταψηξουμε? ή να ειναι να φτιαξουμε την πιτα μας και να την καταψηξουμε οπως την εχουμε ετοιμη?
#
Προστέθηκε από Sol81, 19.03.09
τι εννοείς σε ρολό? όπως είπε παραπάνω το λαδομπούκι? Φαντάζομαι πως ναι απλά θα έχει λιγότερα φύλλα. Εγώ την τελευταία φορά έκανα τη διαδικασία μέχρι το τελικό τύλιγμα (βήμα 7), το τυλιξα καλά σε μεμβράνη και το έβαλα στην κατάψυξη για να το χρησιμοποιήσω την επόμενη φορά, αφού βέβαια το αφήσω να ξεπαγώσει.Υπάρχουν εδώ στο site οδηγίες για να καταψύξει κανείς ζύμες.
#
Προστέθηκε από maria27, 19.03.09
Καλή μου μπράβο σου!!!!Έτσι ακριβώς έκανε τα φύλλα η μαμά της κολλητής μου!!!!Δεν μπορείς να φανταστείς τι μου θύμισες!!!!Σκοπέυω να κάνω μια πιτούλα αυτές τις μέρες και σίγουρα θα κάνω αυτά τα φύλλα!!!Να σε ρωτήσω κάτι αν ξέρεις:μπορώ να βάλω και μισό αλεύρι ολικής και να μην είναι όλη η ζύμη μόνο με σταρένιο ή υπάρχει πρόβλημα?
Να 'σαι καλά!!!!!
#
Προστέθηκε από Sol81, 19.03.09
Δεν ξέρω μαρία. Νομίζω κάποια στιγμή διάβασα εδώ πως κάποια αντικαθιστά πάντα στις συνταγές το αλεύρι με αλεύρι ολικής. Δεν γνωρίζω όμως.... μην σε πάρω στο λαιμό μου. Αν το κάνεις πες μας.
#
Προστέθηκε από mikanio, 28.03.09
καλη η συνταγη αλλα το φυλλο βγηκε ξερο..
Δεν ξερω μηπως φταιει οτι το αφησα στο ψυγειο για μια νυχτα.
Τιν δεν εκανα σωστα;
Τις οδηγειες της ακολουθησα οπως λετε...
Ευχαριστω πολυ...
#
Προστέθηκε από flora, 03.04.09
Αν ξέρει κάποιος να μου πει (όσο το δυνατόν πιο γρήγορα γιατί θέλω να το φτιάξω τώρα), στην περίπτωση που δεν υπάρχει η ευχέρεια χρόνου και η αναμονή στο ψυγείο είναι λίγη (περίπου 1/2 ώρα), ποιο θα είναι το αποτέλεσμα?
#
Προστέθηκε από Sol81, 03.04.09
Δεν θα υπάρχει πρόβλημα μαλλον. Νομίζω ότι αυτό επηρεαζει την ευκολια στο ανοιγμα του φυλλου απλα. Καλή επιτυχία και περιμενουμε εντυπώσεις
#
Προστέθηκε από flora, 03.04.09
Ευχαριστώ πολύ....τρέχω!
#
Προστέθηκε από maria sou, 04.04.09
τελικά έγινε η πίτα ...αλλά δεν ήταν με πολλά φύλλα!!!τι λάθος έκανα άραγέ?όχι ότι δεν την φάγαμε!!!
#
Προστέθηκε από Sol81, 04.04.09
Κοιτα, δεν βγαινουν τα φυλλα τοσο φανερα όσο στα έτοιμα φυλλα του εμποριου, αλλά ξεχωρίζεις μικρά μικρά φυλλαράκια. Εάν όχι, πιθανό να έβαλες λίγο μόνο λάδι ή βούτυρο στο άλειμμα.
#
Προστέθηκε από maria sou, 04.04.09
ok !!! eyxaristw thn epomeni fora kalytera!!!
#
Προστέθηκε από KULA, 06.04.09
και εγω ετσι την κανω τωπα τελευταια αλλα μου ξερενονται τα φυλλα στο ψησημο.ποια ειναι η ιδανικη θερμοκρ.ψησηματος?????????σε αερα η σε αντιστασεις?
#
Προστέθηκε από KULA, 06.04.09
ετσι τηνκανω κι εγω αλλα μου ξερενετε αρκετα το φυλο στο ψησιμο.στους ποσους βαθμους να την ψηνω????? σε αερα η αντιστασεις?ευχαριστω πολυ.
#
Προστέθηκε από Sol81, 07.04.09
Κορίτσια δεν ξερω γιατί σας ξεραίνεται. Εμένα γίνεται όσο σκληρό πρέπει. Το ψήνω στους 180 αλλά για κανένα τέταρτο βάζω τον κάτω αέρα μονάχα για να μην μου γίνει μαλακό ή υγρόωτο κάτω φύλλο. Αλλά νομίζω ότι είναι και λίγο θέμα φούρνου
#
Προστέθηκε από katerinacy, 09.05.09
Μια ερωτηση . Το αλευρι σκληρο, η μαλακο? Γιατι οποτε το κανω μοθ βγαινει πολυ σκληρο το φυλλο.
#
Προστέθηκε από Sol81, 11.05.09
εγω βάζω για όλες τις χρήσεις. Δεν το έχω κάνει με άλλο
#
Προστέθηκε από GreekLoverBoy, 04.07.09
α, καταπληχτική ζύμη φαίνεται, μπράβο Ηλιογέννητη!

ΟΙ ΠΙΡΟΥΝΕΣ ΚΑΘ'ΟΔΟΝ
επιφυλάσσομαι να βαθμολογήσω με όσα μαχαιροπίρουνα βρω στο συρτάρι μου, αφού προηγουμένως τη φτιάξω κι εγώ.

ΑΠΟΡΙΟΥΛΕΣ
1. τι εννοούσε προηγουμένως μια κοπελιά όταν είπε πως αντικαθιστά το νερό με σόδα από κουτάκι?

υποθέτω όχι τη μαγειρική σόδα σε σκόνη. μάλλον σόδα το αναψυκτικό τύπου Perrier δηλ. άγλυκο αεριούχο νερό, έτσι?

2. πόσο λεπτή υφή έχει?
στυλ σφολιάτα για κρουασάν?
ή στυλ φύλλο μπακλαβά?

Ν'ΑΦΗΣΩ ΤΑ ΣΑΠΙΑ...
και να πιάσω τα φρέσκα πριν σαπίσουν και δαύτα?

αφήνονας κατά μέρος ντροπές, περιστροφές, και λοιπές υπεκφυγές, θα ρωτήσω ευθέως:

για σπιτικό γαλακτομπούρεκο κάνει?

κάθε χάχανο, λεμονόκουπα, ή άλλη απάντηση θα εκτιμηθεί!!!
:-)
Μάικ
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 Επόμενο > Τέλος >>
12 Παραλλαγές
#
Προστέθηκε από ΛαδοΜπούκι, 17.03.09
Έφτιαξα το ζυμαράκι με τα υλικά που δίνεις,απλώς άλλαξα λίγο τη διαδικασία,άνοιξα κανονικά το φύλλο το άλειψα με βούτυρο και το τύλιξα ρολό και μετά ένωσα τις άκρες του στο κέντρο....πάντως πολύ τραγανό το φύλλο και νόστιμο!!!!
#
Προστέθηκε από Sol81, 18.03.09
βγήκε το ίδιο αποτέλεσμα? Δηλ. πολλά φυλλαράκια μέσα?
#
Προστέθηκε από ΛαδοΜπούκι, 18.03.09
Ωραιότατο ήταν!!!!ναι θύμιζε χωριάτικο φύλλο και είχες την αίσθηση ότι δεν ήταν μόνο ένα.
#
Προστέθηκε από fatma, 19.03.09
πραγματικα ειναι πολυ καλη.το κανω και'γω με τι διαφορα,αντι λαδι βαζω βουτυρο,αλλα πιστευω οτι με το λαδι γεινετε πιο ελαφρια,τορα θα το κανω και γω με λαδι.μπραβο,σ,ευχαριστω!!!για πιο γρηγορη σφιξη προτεινω καταψυξη.
#
Προστέθηκε από fatma, 19.03.09
πραγματικα ειναι πολυ καλη.το κανω και'γω με τι διαφορα,αντι λαδι βαζω βουτυρο,αλλα πιστευω οτι με το λαδι γεινετε πιο ελαφρια,τορα θα το κανω και γω με λαδι.μπραβο,σ,ευχαριστω!!!για πιο γρηγορη σφιξη προτεινω καταψυξη.
#
Προστέθηκε από Sol81, 19.03.09
Βέβαια μπορεί να γίνει και με βούτυρο, απλά εγώ για πιο υγιεινή διατροφή όπου μπορώ χρησιμοποιώ ελαιόλαδο. Μου αρέσει και περισσότερο η γεύση του. Χαίρομαι που βρήκατε τις οδηγίες αυτές ενδιαφέρουσες. Κι εγώ καταχάρηκα όταν το πρωτοέκανα κι έπιασε!!
#
Προστέθηκε από angelakapa, 19.03.09
Το μόνο που θα πρόσθετα εγώ είναι ότι αντί για νερό ζυμώνω το ζυμάρι με σόδα (από κουτάκι) και πάντα μου ανοίγει πανεύκολα!!!!
#
Προστέθηκε από Δάφνη, 21.04.09
Λοιπόν, εγώ ξέρω ένα άλλο κόλπο για "ξεκούραστο" φύλλο: Χωρίζουμε τη ζύμη σε δύο μπάλες, τις ανοίγουμε αντίστοιχα σε δύο ορθογώνια φύλλα, τις βουτυρώνουμε και τις τυλίγουμε ρολό, όπως μαζεύουμε τα χαλιά. Στη συνέχεια, τσακίζοντας την μία άκρη προς το υπόλοιπο ρολό, τυλίγουμε τη ζύμη γύρω από τον εαυτό της, σαν σαλίγκαρο. Αφήνουμε στο ψυγείο για 2 ώρες τουλάχιστον και μετά ανοίγουμε το κάθε φύλλο με τον πλάστη και η ζύμη χωρίζεται σε πολλά φύλλα.
#
Προστέθηκε από Sol81, 04.02.10
Λοιπόν, ύστερα από πολλές δεκάδες φορές που άνοιξα αυτό το φύλλο δοκίμασα λόγω χρόνου κάτι που προτείνει κάποια κοπελιά παραπάνω, δηλ. άνοιξα το φύλλο, το βουτύρωσα, το τύλιξα ρολό, βουτύρωσα από πάνω το ρολό και έκλεισα τις δύο του πλευρές προς τα πάνω και ύστερα το άνοιξα πια για την πίτα. Βγήκε φανταστικό και πάλι και σε πολύ λιγότερο χρόνο. Και μεγάλη διαφορά όπως προείπα σε άλλο σχόλιο αν βάλεις βούτυρο αντί για ελαιόλαδο. Γίνεται πολύ πιο τραγανό κι ελαφρύ.
#
Προστέθηκε από frosoula_s, 07.01.12
Έτσι ανοίγω το φύλλο μου χρόνια τώρα.. αλλά αντί για τη μέθοδο του ήλιου, κάνω την μέθοδο του σταυρού για πίτες σε τετράγωνο ταψί!
#
Προστέθηκε από rangy, 03.02.12
#
Προστέθηκε από tinamimis, 16.03.12
είναι καταπληκτική αυτή η συνταγή και μάλιστα αντί για λάδι μπορείς να βάλεις βούτυρο

Σύνδεση






Υπενθύμιση ονόματος χρήστη Ξέχασα τα στοιχεία μου
Εγγραφή Εγγραφή
Σύνδεση με τον λογαριασμό του Facebook

Τη συνταγή προτείνουν:

ΠΑΡΑΔΟΣΗ
Ένα βιβλίο 60 αγαπημένων συνταγών, του/της tzoulitsa
Αγαπημένες συνταγές
Ένα βιβλίο 38 αγαπημένων συνταγών, του/της kikh1975
Αγαπημένες συνταγές
Ένα βιβλίο 397 αγαπημένων συνταγών, του/της EVIVAGIA
Αγαπημένες συνταγές
Ένα βιβλίο 61 αγαπημένων συνταγών, του/της fatma
ζυμες & αλλα
Ένα βιβλίο 36 αγαπημένων συνταγών, του/της ΝΙΚΟΛ
Αγαπημένες συνταγές
Ένα βιβλίο 14 αγαπημένων συνταγών, του/της 1712irini
Διάφορα
Ένα βιβλίο 33 αγαπημένων συνταγών, του/της JulieVaiopoulou
Αγαπημένες
Ένα βιβλίο 52 αγαπημένων συνταγών, του/της Sol81
Δοκιμασμένα, αγαπημένα
Ένα βιβλίο 49 αγαπημένων συνταγών, του/της anemone
Αγαπημένες συνταγές
Ένα βιβλίο 22 αγαπημένων συνταγών, του/της Themis

Άλλες φωτογραφίες