Κατηγορίες Συνταγών

Κατηγορία

Εποχιακά

Μέθοδος

Διατροφή

Κουζίνα

Δυσκολία

Περιέχει

Νηστίσιμα

Ειδικές περιστάσεις

Greek recipes

οι συνταγές στο iPhone σας μπείτε και στην παρέα του google+ οι συνταγές στο κινητό σας youtube κάντε like στο group μας δείτε τις συνταγές μας στο twitter

Συνδρομή στις Συνταγές της Παρέας

Loading
 
Για μιά χούφτα... φασόλια
Bαθμολογία: 4.73684210526
       
 
38 ψήφοι
Προστέθηκε από , 04.02.09

Περιγραφή

Εξαιρετικά νόστιμα, χυλωμένα φασόλια, λευκά ή κόκκινα ανάλογα με το γούστο σας.

Τι χρειαζόμαστε:

Εάν τη θέλουμε λευκή :
  • 400 γρ. φασόλια
  • 1 ξερό κρεμμύδι
  • καρότα (2, 3, 4, περισσότερα, ανάλογα με την όρεξή σας)
  • σέλινο (κι’ εδώ η όρεξη κανονίζει την ποσότητα)
  • 1 ποτήρι κρασιού παρθένο ελαιόλαδο
  • προαιρετικά : 2-3 πατάτες
Εάν τη θέλουμε κόκκινη (με ντομάτα) προσθέτουμε :
  • 2 φρέσκιες ντομάτες
  • 1 κ.γ. πελτέ ντομάτας
  • λίγη ζάχαρη (1 κ.γ.)
Για το βράσιμο :
  • 2 λίτρα νερό
Στα γρήγορα
Κατηγορία
Μέθοδος
Διατροφή
Δυσκολία
Περιέχει
Νηστίσιμα
Σερβίρει
3-4 άτομα

Πως το κάνουμε:

  1. Πλένουμε τα φασόλια και τα βάζουμε, από βραδύς, σε αρκετό νερό, για να φουσκώσουν. ΔΕΝ προσθέτουμε σόδα ή ότι άλλο σας “εκμυστηρευθεί” η γειτόνισσα. Ρίχνουμε καμιά ματιά το βράδυ μήπως έχουν απορροφήσει όλο το νερό και πρέπει να προσθέσουμε κι’ άλλο.
  2. Την επομένη, με τα φασόλια να έχουν “πιεί” το περισσότερο από το νερό τους, τα ρίχνουμε στη κατσαρόλα, μαζί με το νερό μέσα στο οποίο φούσκωσαν. Προσθέτουμε και άλλο, ΚΡΥΟ, νερό, μέχρι τα δύο –περίπου- λίτρα που χρειάζονται για να σιγοβράσουν.
  3. Βάζουμε τη κατσαρόλα με τα φασόλια στο μάτι και βράζουμε, σε μέτρια προς χαμηλή φωτιά, για μία περίπου ώρα, ανακατεύοντας διαρκώς. Εάν πιούν το νερό τους, προσθέτουμε ακόμη λίγο, ΚΡΥΟ, νερό. Θα πρέπει στο τέλος αυτής της ώρας (για καλό και για κακό, δοκιμάζουμε πάντα να δούμε σε ποιο σημείο έχουν βράσει τα φασόλια μας), να υπάρχει νερό στη κατσαρόλα αλλά να είναι κάτω από την επιφάνεια των φασολιών.
  4. Στο σημείο αυτό αρχίζουμε να προσθέτουμε το λάδι.
  5. Χαμηλώνουμε την ένταση της φωτιάς. Ρίχνουμε στα φασόλια μας το ένα τρίτο της ποσότητας (του κρασοπότηρου) του λαδιού.
  6. Ανακατεύουμε διαρκώς με ξύλινη κουτάλα. Θέλουμε το λάδι να απορροφηθεί εντελώς και να γίνει ένα με το νερό και τη σάλτσα των φασολιών.
  7. Όταν αυτό γίνει (με 3-4 λεπτά συνεχούς ανακατέματος), προσθέτουμε άλλο ένα τρίτο του λαδιού. Συνεχίζουμε να ανακατεύουμε για να το απορροφήσουν και αυτό.
  8. Προσθέτουμε και το υπόλοιπο λάδι και συνεχίζουμε το ανακάτεμα.
  9. Μόλις απορροφηθεί και αυτό, προσθέτουμε τα χορταρικά μας. Τα καρότα κομμένα σε ροδέλες. Το κρεμμύδι ψιλοκομμένο (αλλά όχι πολύ). Τις πατάτες σε μέγεθος μισού αυγού. Το σέλινο. Εάν θέλουμε να δώσουμε χρώμα (αλλά και γεύση) προσθέτουμε στο σημείο αυτό τις ντομάτες περασμένες από τον τρίφτη, τον πελτέ ντομάτας διαλυμένο σε λίγο νερό και μία κουταλίτσα ζάχαρη, να πάρει το ξινό της ντομάτας.
  10. Προσθέτουμε λίγο ακόμη νερό (1-2 κρασοπότηρα, κρύο πάντα) και αφήνουμε να βράσουν άλλα δέκα λεπτά, περίπου, ανακατεύοντας διαρκώς.
  11. Αποτέλεσμα του συνεχούς ανακατέματος με το κρύο νερό και το βράσιμο σε χαμηλή φωτιά θα είναι να έρθουν τα φασόλια να χυλώσουν και να γίνουν μούρλια. Η σάλτσα τους θα αρχίσει να “ρυτιδώνει” κατά το ανακάτεμα, τρανή απόδειξη ότι έχουν χυλώσει.
  12. Είναι έτοιμα. Εάν όμως σε κάποιον/-α αρέσουν σούπα τα φασόλια, θα πρέπει να προσθέσει και άλλο (κατά βούληση) νερό και να φέρει μερικές ακόμη γύρες με το κουτάλι, σε χαμηλή πάντα φωτιά, για να απορροφηθεί το νερό.
  13. Τα φασόλια μας είναι έτοιμα.

Λίγα μυστικά ακόμα

Η συνταγή, παλιά και δοκιμασμένη. Τι να έχει να προσθέσει παραπάνω ένας ερασιτέχνης σαν κι' εμένα. Θυμάμαι, λοιπόν, εκείνες τις ταινίες γουέστερν, όπου ο (πρωταγωνιστής) σκληρός έτρωγε πάντοτε φασόλια, στη μέση του πουθενά, τυλιγμένος με μία κουρελιασμένη καπαρντίνα, με ξύλινο κουτάλι και μαγειρεμένα πάντα σε τηγάνι..... Μου είχε εντυπωθεί τo πόσο χυλωμένα ήσαν. Αντέγραψα τη μέθοδο που χρησιμοποιούν στη Λευκάδα (Εγκλουβή) για να ετοιμάζουν τις περίφημες φακές τους και την εφάρμοσα στα φασόλια. Το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό. 

 

 

Το “μυστικό” είναι το κρύο νερό. Και το συνεχές, κυκλικό, ανακάτεμα, σε χαμηλή φωτιά. Α, και να ‘ναι καλά, βραστερά τα φασόλια. Αλλιώς, η αρχική μία ώρα θα διαρκέσει ….. περισσότερο

52 Όλα
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 Επόμενο > Τέλος >>
#
Προστέθηκε από evdoba, 11.02.09
ggr, καταπληκτική παρουσίαση και western σκηνικό!
Και πολύ ωραία χυλωμένη η φασολάδα. Ευχαριστούμε για το μυστικό!
Παρόλο που για μένα είναι χρονοβόρο τόσο ανακάτεμα σπάνια πια μπορώ να το κάνω, δίνω τα πηρουνάκια γιατί έτσι την έκανε την υπέροχη φασολάδα η μητέρα μου με την μόνη διαφορά ότι πρόσθετε δαφνόφυλλο.
#
Προστέθηκε από ΛαδοΜπούκι, 11.02.09
δοκιμάστε να βάλετε και πορτοκαλόφλουδα την οποία έχετε ξεράνει προηγουμένως στον ήλιο....δίνει υπέροχη γεύση!!!!
#
Προστέθηκε από τουιτι, 11.02.09
πραγματικα πρεπει να ειναι τελεια αλλα ρε παιδια οποιος ξρει να μου πει πια φασολια βραζουν τι να σας πω θα αναψω λαμπαδα εχω δοκιμασει ολα τα επωνυμα και δεν βραζουν εγω τα βαζω απο βραδεις μα ζεστο νερο μπας και βρασουν πιο γρηγορα και υστυχως ποτε δεν τρωω καλη φασολαδα
#
Προστέθηκε από Στέφη, 11.02.09
Υπέροχη αθάνατη Ελληνική φασολάδα!!
Υπέροχο βίντεο και παρουσίαση!!!
Την κάνω με τον ίδιο τρόπο,γιατί την λατρεύω χυλωμένη!!
Τουιτι βραστερά φασόλια θα βρεις πολύ νόστιμα στα μέρη μας!
Δηλαδή:Ξακουστά είναι τα φασόλια Πρεσπών, αγόρασα να δοκιμάσω από την Καστοριά σε κάποιο μου ταξίδι, και φυσικά εδώ στο Νομό Δράμας.Εκτός από πατάτες Νευροκοπίου έχουμε και περίφημα φασολιά,όπως επίσης και όλα τα ορεινά χωριά του Νομού.Σιδηρόνερο, Λιβαδερό,Δασοτό κ.αλ.
#
Προστέθηκε από Πρασινομάτα, 12.02.09
Πείτε μου κάτι σας παρακαλώ . Το νερό που βάζουμε τγα φασόλια από το βράδυ πρέπει να είναι κρύο ή ζεστό ; Εγώ τα βάζω σε ζεστό αλλα μου φαίνεται ότι
" σκινιάζουνε" , δηλαδή δε μαλακώνουν αλλά αντίθετα σκληραίνουν και δε χυλώνουν . Ευχαριστώ πολύ . Αααα...και μια καυτερή πιπερίτσα πάει στη φασολάδα τρελά .
#
Προστέθηκε από ggr, 12.02.09
Βεβαίως και του πάει, πρασινομάτα. Και πολύ μάλιστα. Όπως και κομματάκια λουκάνικο.
Όμως με πολύ μικρό παιδί στομ σπίτι, αυτά είναι απαγορευτικά.
Έχεις δίκιο, όμως, έπρεπε να το προσθέσω σαν σχόλιο
#
Προστέθηκε από Πρασινομάτα, 12.02.09
ggr καλή μου , δε μου απάντησες . Το νερό που τα βάζουμε από το βράδυ να είναι ζεστό ή κρύο ;
#
Προστέθηκε από ggr, 12.02.09
εγώ, πρασινομάτα, τα βάζω σε νερό βρύσης, κρύο τον χειμώνα, πιο ζεστό το καλοκαίρι. Και γιατί να τα έβαζα σε ζεστό (θερμασμένο εννοείς προφανώς) νερό αφού σε λίγη ώρα, ιδιαίτερα το χειμώνα, θα κρυώσει ;
Αυτό. όμως, κάνω εγώ που στη ζωή μου θα έχω κάνει όλο κι' όλο τριάντα φασολάδες. Δεν είμαι, λοιπόν, το κατάλληλο πρόσωπο που μπορεί να φτιάχνει κανόνες.
Γι΄αυτό και απέφυγα να απαντήσω ΚΑΙ σε ΑΥΤΟ το σημείο.
#
Προστέθηκε από τουιτι, 14.02.09
το μονο που εχω να σας πω ειναι ενα μεγαλο ευχαριστω για την συνταγη σου και τις συμβουλες σου και φασολια βρηκα που εβρασαν και η συνταγη ειναι πολλυ καλη και χαρη σε αυτην επιτελους εφαγα φασολαδα οπως την ηθελα σε ευχαριστω..............περιμενω και αλλες συνταγες σου............
#
Προστέθηκε από Δροσουλίτης, 17.02.09
Φίλε ggr, για άλλη μιά φορά συγχαρητήρια, 10' σε όλα. Την έφτιαξα χθές και ήταν καταπληκτική. Πρόσθεσα μία μικρή Κόκκινη πιπεριά τσίλι. Παρατήρησα όμως ότι ο χρόνος που απομένει, μετά απο την πρόσθεση των λαχανικών στο τελευταίο στάδιο, δέν ειναι αρκετός για να ψηθούν πλήρως τα καρότα. Την επομενη φορά θα δοκιμάσω να πρωτοβάλω τα καρότα, δηλα δη μαζί με την δεύτερη δόση το λαδιού. Τι λες κι'εσυ?
#
Προστέθηκε από ggr, 17.02.09
Βρε συ θηρίο Δροσουλίτη, που βρίσκεις φασόλια (ελληνικά εννοώ) εκεί πέρα !!!!! Εδώ ο κόσμος παραπονιέται ότι ούτε στην Ελλάδα δεν βρίσκει βραστερά ..... Σ' ευχαριστώ
#
Προστέθηκε από Δροσουλίτης, 18.02.09
Φίλε ggr, όχι μόνο βρίσκω αλλα ειναι και πολύ βραστερά. Δυστυχώς, απο τα όσπρια, δεν βρίσκω Ρεβύθια, Φακές και Φάβα και αναγκάζομαι, όπως ξέρεις, να τα κουβαλώ απο δώ...χαιρετισμούς
#
Προστέθηκε από Αλέκα Ν., 23.02.09
Το έκανα με φακές, δυστυχώς όχι Εγκλουβής... Για πρώτη φορά έκανα πραγματικά χυλωμένα όσπρια.
#
Προστέθηκε από mitsaki, 23.02.09
Σήμερα έξω χιονίζει κι εγώ μαγείρεψα τη φασολάδα σας.Δεν έχω φάει πιο νόστιμη και σωστά χυλωμένη φασολάδα.Είναι εκπληκτική.Από δω και πέρα μόνο έτσι θα τη μαγειρεύω.Ευχαριστούμε πολύ...
#
Προστέθηκε από EVANGELIA54, 12.03.09
είναι η τέλεια φασολάδα..την έκανα όπως ακριβώς μας την παρουσίασες και έγινε καταπληκτική-ευχαριστώ
#
Προστέθηκε από Ναυσικά, 31.03.09
Επιτέλους μου πέτυχε η φασολάδα! Βέβαια δεν έγινε τόσο χυλωμένη όσο η δική σου, αλλά ήταν μια χαρά! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ, είχα ένα θέμα με τα όσπρια, μου αντιστέκονται, αλλά τώρα που βρήκα το κόλπο, θα δουν τι θα πάθουνε!
#
Προστέθηκε από vmitsi, 01.04.09
Τελικά τo μυστικό της χυλωμένης φασολάδας (και σε όλα τα όσπρια) νομίζω ότι είναι το ανακάτεμα με το λάδι και όχι το κρύο νερό. Βάζω πάντα ζεστό νερό για να μη σταματήσει ο βρασμός και μου βγαίνει πάντα ωραιότατα χυλωμένη
#
Προστέθηκε από lenale, 17.09.09
#
Προστέθηκε από golfo, 06.10.09
φασολαδα παραδοσιακη απλη χυλωμενη και κατανοστιμη.
#
Προστέθηκε από Mariakos, 13.10.09
<Αγαπητέ μου ggr, με την δεύτερη φορά που έφτιαξα τα φασόλια ανακάλυψα μια λεπτομέρεια.... δεν αναφέρεις πουθενά τη λέξη ΑΛΑΤΙ. Κι επειδή σ'έχω ψυχολογήσει πιά κι απ'τις άλλες συνταγές σου και όχι μόνο τείνω να πιστέψω ότι αυτό δεν είναι τυχαίο. Το σχόλιό σου σε παρακαλώ. Με την ευκαιρία σου έδωσα και τα 5 πιρουνάκια που δυστυχώς είναι μόνο τα μισά απ'όσα πιστεύω ότι αξίζουν οι συνταγές σου. Πολύ πολύ φιλικά, Μαίρη (MariAkos)
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 Επόμενο > Τέλος >>
43 Σχόλια
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 Επόμενο > Τέλος >>
#
Προστέθηκε από evdoba, 11.02.09
ggr, καταπληκτική παρουσίαση και western σκηνικό!
Και πολύ ωραία χυλωμένη η φασολάδα. Ευχαριστούμε για το μυστικό!
Παρόλο που για μένα είναι χρονοβόρο τόσο ανακάτεμα σπάνια πια μπορώ να το κάνω, δίνω τα πηρουνάκια γιατί έτσι την έκανε την υπέροχη φασολάδα η μητέρα μου με την μόνη διαφορά ότι πρόσθετε δαφνόφυλλο.
#
Προστέθηκε από τουιτι, 11.02.09
πραγματικα πρεπει να ειναι τελεια αλλα ρε παιδια οποιος ξρει να μου πει πια φασολια βραζουν τι να σας πω θα αναψω λαμπαδα εχω δοκιμασει ολα τα επωνυμα και δεν βραζουν εγω τα βαζω απο βραδεις μα ζεστο νερο μπας και βρασουν πιο γρηγορα και υστυχως ποτε δεν τρωω καλη φασολαδα
#
Προστέθηκε από Στέφη, 11.02.09
Υπέροχη αθάνατη Ελληνική φασολάδα!!
Υπέροχο βίντεο και παρουσίαση!!!
Την κάνω με τον ίδιο τρόπο,γιατί την λατρεύω χυλωμένη!!
Τουιτι βραστερά φασόλια θα βρεις πολύ νόστιμα στα μέρη μας!
Δηλαδή:Ξακουστά είναι τα φασόλια Πρεσπών, αγόρασα να δοκιμάσω από την Καστοριά σε κάποιο μου ταξίδι, και φυσικά εδώ στο Νομό Δράμας.Εκτός από πατάτες Νευροκοπίου έχουμε και περίφημα φασολιά,όπως επίσης και όλα τα ορεινά χωριά του Νομού.Σιδηρόνερο, Λιβαδερό,Δασοτό κ.αλ.
#
Προστέθηκε από τουιτι, 14.02.09
το μονο που εχω να σας πω ειναι ενα μεγαλο ευχαριστω για την συνταγη σου και τις συμβουλες σου και φασολια βρηκα που εβρασαν και η συνταγη ειναι πολλυ καλη και χαρη σε αυτην επιτελους εφαγα φασολαδα οπως την ηθελα σε ευχαριστω..............περιμενω και αλλες συνταγες σου............
#
Προστέθηκε από Δροσουλίτης, 17.02.09
Φίλε ggr, για άλλη μιά φορά συγχαρητήρια, 10' σε όλα. Την έφτιαξα χθές και ήταν καταπληκτική. Πρόσθεσα μία μικρή Κόκκινη πιπεριά τσίλι. Παρατήρησα όμως ότι ο χρόνος που απομένει, μετά απο την πρόσθεση των λαχανικών στο τελευταίο στάδιο, δέν ειναι αρκετός για να ψηθούν πλήρως τα καρότα. Την επομενη φορά θα δοκιμάσω να πρωτοβάλω τα καρότα, δηλα δη μαζί με την δεύτερη δόση το λαδιού. Τι λες κι'εσυ?
#
Προστέθηκε από ggr, 17.02.09
Βρε συ θηρίο Δροσουλίτη, που βρίσκεις φασόλια (ελληνικά εννοώ) εκεί πέρα !!!!! Εδώ ο κόσμος παραπονιέται ότι ούτε στην Ελλάδα δεν βρίσκει βραστερά ..... Σ' ευχαριστώ
#
Προστέθηκε από Δροσουλίτης, 18.02.09
Φίλε ggr, όχι μόνο βρίσκω αλλα ειναι και πολύ βραστερά. Δυστυχώς, απο τα όσπρια, δεν βρίσκω Ρεβύθια, Φακές και Φάβα και αναγκάζομαι, όπως ξέρεις, να τα κουβαλώ απο δώ...χαιρετισμούς
#
Προστέθηκε από Αλέκα Ν., 23.02.09
Το έκανα με φακές, δυστυχώς όχι Εγκλουβής... Για πρώτη φορά έκανα πραγματικά χυλωμένα όσπρια.
#
Προστέθηκε από mitsaki, 23.02.09
Σήμερα έξω χιονίζει κι εγώ μαγείρεψα τη φασολάδα σας.Δεν έχω φάει πιο νόστιμη και σωστά χυλωμένη φασολάδα.Είναι εκπληκτική.Από δω και πέρα μόνο έτσι θα τη μαγειρεύω.Ευχαριστούμε πολύ...
#
Προστέθηκε από EVANGELIA54, 12.03.09
είναι η τέλεια φασολάδα..την έκανα όπως ακριβώς μας την παρουσίασες και έγινε καταπληκτική-ευχαριστώ
#
Προστέθηκε από Ναυσικά, 31.03.09
Επιτέλους μου πέτυχε η φασολάδα! Βέβαια δεν έγινε τόσο χυλωμένη όσο η δική σου, αλλά ήταν μια χαρά! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ, είχα ένα θέμα με τα όσπρια, μου αντιστέκονται, αλλά τώρα που βρήκα το κόλπο, θα δουν τι θα πάθουνε!
#
Προστέθηκε από vmitsi, 01.04.09
Τελικά τo μυστικό της χυλωμένης φασολάδας (και σε όλα τα όσπρια) νομίζω ότι είναι το ανακάτεμα με το λάδι και όχι το κρύο νερό. Βάζω πάντα ζεστό νερό για να μη σταματήσει ο βρασμός και μου βγαίνει πάντα ωραιότατα χυλωμένη
#
Προστέθηκε από lenale, 17.09.09
#
Προστέθηκε από golfo, 06.10.09
φασολαδα παραδοσιακη απλη χυλωμενη και κατανοστιμη.
#
Προστέθηκε από Mariakos, 13.10.09
<Αγαπητέ μου ggr, με την δεύτερη φορά που έφτιαξα τα φασόλια ανακάλυψα μια λεπτομέρεια.... δεν αναφέρεις πουθενά τη λέξη ΑΛΑΤΙ. Κι επειδή σ'έχω ψυχολογήσει πιά κι απ'τις άλλες συνταγές σου και όχι μόνο τείνω να πιστέψω ότι αυτό δεν είναι τυχαίο. Το σχόλιό σου σε παρακαλώ. Με την ευκαιρία σου έδωσα και τα 5 πιρουνάκια που δυστυχώς είναι μόνο τα μισά απ'όσα πιστεύω ότι αξίζουν οι συνταγές σου. Πολύ πολύ φιλικά, Μαίρη (MariAkos)
#
Προστέθηκε από ggr, 15.10.09
Αγαπητή μου ΜαρίΑ (και το εννοώ, πως αλλιώς θα μπορούσα, άλλωστε, μετά από τόσο καλά λόγια). Ναι, έχεις δίκιο, κάτι έχει .....διαταραχθεί στη σχέση μου με το αλάτι.
Αφ' ότου έμεινε έγκυος η γυναίκα μου, και γεννήθηκε στη συνέχεια η μικρή, το βρήκαμε σαν μία καλή ευκαιρία να κόψουμε το αλάτι. Έτσι, τα φαγητά μας σήμερα γίνονται με το ελάχιστο δυνατόν. Αυτό για κάποιον με την σχέση που είχα εγώ με το αλάτι, παλιότερα, είναι τραυματικό. Αλλά σωτήριο. Σου χρωστώ μία απάντηση για τους Τιτάνες (ή μήπως για τους Γίγαντες ? Δεν θυμάμαι καλά, πάει καιρός, βλέπεις). Έλειψα όμως, σε ταξείδι, κάποιες ημέρες. Αλλά θα επανορθώσω. Πριν από το επόμενο ταξείδι, στη Βουδαπέστη αυτή τη φορά.
#
Προστέθηκε από NPB, 15.10.09
ax, poli gelasa me tin parousiasi...are Eastwood! tha to dokimaso asap! diladi afta ginontai xilomena apo to nero pou rixnoume (sto opoio fouskosan)? kala katalava??!
#
Προστέθηκε από loca, 16.11.09
αφού πέρασα μιάμιση ώρα ανακατεύοντας.... κατέληξα να το βάλω σε χύτρα για να φάμε... :((
#
Προστέθηκε από ggr, 16.11.09
Είδες loca,
πάντα υπάρχει μία λύση, ακόμη και στις πιο δύσκολες καταστάσεις.
Τίποτα δεν είναι καλύτερο από την ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ.
#
Προστέθηκε από feggaraki, 30.12.09
Αν και προσωπικά δεν μου αρέσουν τα φασόλια ,τα φτιάχνω για το σύζυγο και όντως βγήκαν χυλομένα και νόστιμα από ότι είπε :) Έτσι τα φτιάχνει και η μητέρα μου που τα λετρεύει.
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 Επόμενο > Τέλος >>
7 Ερωτήσεις
#
Προστέθηκε από Πρασινομάτα, 12.02.09
Πείτε μου κάτι σας παρακαλώ . Το νερό που βάζουμε τγα φασόλια από το βράδυ πρέπει να είναι κρύο ή ζεστό ; Εγώ τα βάζω σε ζεστό αλλα μου φαίνεται ότι
" σκινιάζουνε" , δηλαδή δε μαλακώνουν αλλά αντίθετα σκληραίνουν και δε χυλώνουν . Ευχαριστώ πολύ . Αααα...και μια καυτερή πιπερίτσα πάει στη φασολάδα τρελά .
#
Προστέθηκε από ggr, 12.02.09
Βεβαίως και του πάει, πρασινομάτα. Και πολύ μάλιστα. Όπως και κομματάκια λουκάνικο.
Όμως με πολύ μικρό παιδί στομ σπίτι, αυτά είναι απαγορευτικά.
Έχεις δίκιο, όμως, έπρεπε να το προσθέσω σαν σχόλιο
#
Προστέθηκε από Πρασινομάτα, 12.02.09
ggr καλή μου , δε μου απάντησες . Το νερό που τα βάζουμε από το βράδυ να είναι ζεστό ή κρύο ;
#
Προστέθηκε από ggr, 12.02.09
εγώ, πρασινομάτα, τα βάζω σε νερό βρύσης, κρύο τον χειμώνα, πιο ζεστό το καλοκαίρι. Και γιατί να τα έβαζα σε ζεστό (θερμασμένο εννοείς προφανώς) νερό αφού σε λίγη ώρα, ιδιαίτερα το χειμώνα, θα κρυώσει ;
Αυτό. όμως, κάνω εγώ που στη ζωή μου θα έχω κάνει όλο κι' όλο τριάντα φασολάδες. Δεν είμαι, λοιπόν, το κατάλληλο πρόσωπο που μπορεί να φτιάχνει κανόνες.
Γι΄αυτό και απέφυγα να απαντήσω ΚΑΙ σε ΑΥΤΟ το σημείο.
#
Προστέθηκε από manolis83, 13.05.11
Φίλε ggr, σ' ευχαριστώ για την ευκαιρία που έδωσες σ' ένα αρχάριο σαν και μένα να δει τα φασόλια του να χυλώνουν, με τη δεύτερη κιόλας φορά (η πρώτη ήταν...αυτοσχεδιαστική, πριν ανακαλύψω τη συνταγή σου)!

Ωστόσο μια γρήγορη ερωτησούλα έχει να κάνει με τα λαχανικά τα οποία προέκυψαν κάπως σκληρά στο τέλος. Υπάρχει και μια ερώτηση του 'Δροσουλίτη' σχετική αλλά δε μπόρεσα να βρω την απάντησή σου. Οπότε...τι προτείνεις; Τα βάζω πιο πριν (στο πρώτο ή δεύτερο στάδιο του λαδιού) ή προσθέτω όσες φορές χρειάζεται νερό (αφού έχω ρίξει όλο το λάδι), μέχρι να μαλακώσουν; Δεν κινδυνεύουν να 'παραβράσουν' έτσι τα φασόλια;

Ευχαριστώ πολύ και πάλι για την συνταγή και την ωραία παρουσίαση!
#
Προστέθηκε από ggr, 16.05.11
Καλημέρα manolis. Απαντήσεις ά π ε ι ρ ο υ προς α ρ χ ά ρ ι ο :

Τα λαχανικά με τον τρόπο που μαγειρεύονται εδώ, μένουν περίπου ένα μισάωρο μέσα στη κατσαρόλα να βράσουν. Χρόνος αρκετός για να είναι ικανοποιητικά βρασμένα στο τέλος, τουλάχιστον για τα δικά μας τα γούστα).
Εάν κόψεις τα καρότα σε λεπτές ροδέλες, και τις πατάτες σε μικρά κομμάτια, δεν πιστεύω ότι θα έχεις πρόβλημα με ένα μισάωρο βράσιμο.
Εάν πάλι, αυξήσεις το βράσιμο των φασολιών κατά κάτι, δίνοντας έτσι τον χρόνο στα λαχανικά να “γίνουν” ακόμη περισσότερο, δεν νομίζω ότι θα έχουν πρόβλημα τα φασόλια. Επίσης, εάν προσθέσεις επιπλέον νερό (για να τα κάνεις περισσότερο σούπα), έτσι και αλλιώς θα τους δώσεις και άλλο χρόνο

Εγώ προσπαθώ οι κινήσεις στο ανακάτεμα να είναι όσο γίνονται πιο απαλές και με τον τρόπο αυτό να μη “τραυματίζονται” να μη διαλύονται τα φασόλια. Αυτό τους δίνει λίγο περισσότερη αντοχή στο (πάντα σε χαμηλή θερμοκρασία από το “σημείο του λαδιού” και μετά) βράσιμο.
#
Προστέθηκε από manolis83, 06.09.11
Ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου έστω και τόοοσο ετεροχρονισμένα! Δυστυχώς το σύστημα δεν έχει ειδοποίηση για τις απαντήσεις και το ανακάλυψα μόλις τώρα...

Κατάλαβα τι λες πάντως! Οπότε θα δοκιμάσω να τα βράσω λίγο παραπάνω αν δω ότι "κρατάνε" και σίγουρα θα έχω το νου μου να κόψω τις φέτες κάπως λεπτότερες την επόμενη φορά!

Και πάλι ευχαριστώ!!
2 Παραλλαγές
#
Προστέθηκε από ΛαδοΜπούκι, 11.02.09
δοκιμάστε να βάλετε και πορτοκαλόφλουδα την οποία έχετε ξεράνει προηγουμένως στον ήλιο....δίνει υπέροχη γεύση!!!!
#
Προστέθηκε από emmi_theo, 14.02.10
Έφτιαξα αυτήν τη συνταγή για τον καλό μου που του αρέσουν πολύυυυυυ τα φασόλια. Και ξετρελλάθηκε!!! Επειδή εγώ δεν τα τρώω καθόλου, έβαλα και λίγο λουκάνικο για να γίνουν πιο γευστικά και δηλών πως πλέον τα τρώω και εγώ και μου αρέσουν κ όλας!!! Τέλεια συνταγή! Ευχαριστώ!! :)

Σύνδεση






Υπενθύμιση ονόματος χρήστη Ξέχασα τα στοιχεία μου
Εγγραφή Εγγραφή
Σύνδεση με τον λογαριασμό του Facebook

Τη συνταγή προτείνουν:

ΕΦΗ ΟΣΠΡΙΑ
Ένα βιβλίο 35 αγαπημένων συνταγών, του/της efh_dimitris
Αλμυρα προς δοκιμη!!!
Ένα βιβλίο 182 αγαπημένων συνταγών, του/της Vai
Φαγητάκι
Ένα βιβλίο 47 αγαπημένων συνταγών, του/της κατερινα32
Νηστίσιμα φαγητά
Ένα βιβλίο 58 αγαπημένων συνταγών, του/της lianaki
Αγαπημένες συνταγές
Ένα βιβλίο 40 αγαπημένων συνταγών, του/της formatmakis
ΚΥΡΙΩΣ ΠΙΑΤΑ
Ένα βιβλίο 7 αγαπημένων συνταγών, του/της jackie
Αγαπημένες συνταγές
Ένα βιβλίο 58 αγαπημένων συνταγών, του/της Soulitsa
φαγητά
Ένα βιβλίο 107 αγαπημένων συνταγών, του/της Conna
Αγαπημένες συνταγές
Ένα βιβλίο 88 αγαπημένων συνταγών, του/της alexthea
Αγαπημένες συνταγές
Ένα βιβλίο 17 αγαπημένων συνταγών, του/της the

Άλλες φωτογραφίες